Čo je online platba?

Po objednaní akéhokoľvek tovaru je možné platiť online platobnou kartou alebo prostredníctvom bankového prevodu. Výhody: rýchla, jednoduchá a bezpečná platba, ktorá bude okamžite pripísaná na účet príjemcu, následne bude objednanie potvrdené.

V prípade bankového prevodu berte v úvahu dobu transakcie.

Kupón by som chcela darovať!

Kupón na ubytovanie nie je viazaný na meno. Pri kúpe takéhoto kupónu, meno na ňom uvádzané nebude. Darovaný si po obdržaní kupónu zarezervuje pobyt uvedením identifikačného čísla (kódu).

Ak kupujete výrobok, žiadajte dodanie na vlastnú adresu a následne ho darujte osobne darovanému. Objednávku potvrďte, nakoľko dôležité a potrebné informácie ako napríklad platobné podmienky uvádzame v povrtdzujúcom maile.

Potrebujem faktúru pre firmu!

V zmysle platných predpisov fatúru nie je možné vystaviť na meno firmy bez daňového čísla, tieto údaje si môžete prednastaviť v časti firmené údaje. Fatúru pre účely firmy je možné vystaviť len po vyplnení žiadaných údajov.

Kedy dostanem faktúru?

Faktúra bude vystavená po zaplatení objednávky a bude zaslaná elektronicky na udanú e-mailovú adresu.

Adresu kupujúceho, ktorú ste uviedli Vy na faktúre, nie je možné dodatočne zmeniť.

Čo sa stane, ak v priebehu 48 hodín nedostanem potvrdzujúci mail?

Ak nedostanete mail po objednaní tovaru, prosím skontrolujte si mailový priečinok nevyžiadanej pošty! Ak ani napriek tomu neobdržíte potvrdenie, kontaktujte prosím čo najskôr zákaznickú linku:

kupón na ubytovanie: rezervacia@zlavyoutlet.sk
iné výrobky: podpora@zlavyoutlet.sk

Ako sa dostanem k objednanému výrobku?

Kupón objednaný na ubytovanie, održíte v mailovej správe, vytlačený kupón je potrebné priniesť so sebou do hotela.

Ak objednávate iný výrobok, dodanie je možné podľa výberu, kuriérskou službou alebo poštou.

Kedy mám platiť za Služby?

Pri objednaní zaplatíte za tovar, potvrdenie objednávky je možné po pripísaní ceny výrobku na účet príjemcu.

Ako si zarezervujem ubytovanie s Kupónom?

Rezerváciu jednoducho potvrďte na našej zákaznickej linke.

Po dokončení objednania výrobku uveďte číslo objednávky, kontaktujte nás a my vám pošleme všetky potrebné informácie.

Upozornenie: Pri rezervácii zadajte okrem názvu Hotela aj presný dátum začiatku cesty a ďalšie Vaše otázky.

Kedy bude moja rezervácia potvrdená?

Vašu rezerváciu pošleme nášmu Partnerovi. Po notifikácii Partnerom potvrdíme Vašu objednávku. Rezerváciu vybavíme do 48 hodín.

Ďakujeme za Vašu trpezlivosť.

Kedy môžem rezerváciu vykonať?

Rezerváciu je možné vykonať po zaplatení a potvrdení Služby.
Ponuky sú limitované, preto doporučujeme, aby ste rezerváciu čo najskôr potvrdili.

Dokedy môžem Kupón na ubytovanie využiť?

Kupón je možné použť v termíne uvedenom na Kupóne.

Ak v priebehu platnosti kupónu – dodržaním podmienok o zrušení rezervácie – nie je možná rezervácia, Kupón na ubytovanie je môžné využiť v inom ubytovacom zariadení alebo Vám bude cena Kupónu vrátená.

Mám veľa detí a nie je mi jasné, aké príplatky mám doplatiť pre deti na ubytovanie!

V prípade záujmu o rezerváciu miest pre väčší počet deti, kontaktujte našu zákaznickú linku na mailovú adrese: rezervacia@zlavyoutlet.sk. Cena za deti je platná v prípade umiestnenia detí na jednej izbe s dospelou osobou a to v závislosti od možností ubytovacieho zariadenia. Zvýhodnená cena na dieťa je platná len v prípade umiestnenia dieťaťa s dospelým v jednej izbe.

Máte ďalšie otázky?

Prosím kontaktujte nás!
Online zákaznická linka Vám odpovie do 24 hodín.